Utleiekontrakt

Til leietakere av klubbhuset.

Leiekontrakt

Klubbhuset A/L har ikke ansvar for skader, tyverier av egne gjenstander eller ulykker som skjer når lokalene er leid ut.

Leietaker er ansvarlig for all eventuell tilgrising og skader på bygning og inventar i leieperioden. Skader og evt. rensing må utbedres eller erstattes.

Leietaker skal vaske og rydde lokalene etter bruk hvis ikke annen avtale er gjort. Vaskeutstyr finnes i bøttekottet. Lokalene skal være ryddet og rengjort til kl.12.00 neste dag hvis ikke annet er avtalt.

Stoler og bord settes på plass, oppvaskmaskin settes i gang, søppel kastes i søppeldunk.

Leietaker er ansvarlig for å rydde uteområdet ved klubbhuset (flasker, søppel, sigarettsneiper og lignende). Forsøpling vil bli gjenstand for erstatning fra leietaker.

Klubbhuset disponerer 3 søppeldunker som er plassert utenfor. Nøkkel til søppel henger på kjøkkenet

Ved større søppelmengder må dette selv fraktes bort. Dvs er det mange Pizza esker har vi ikke plass til det i søpla

Før lokalene forlates må det kontrolleres at vinduer er lukket, lys og annet elektrisk utstyr er slått av og dørene låst.

Vi henstiller alle som leier lokalet om ikke å la kostbare ting/gjenstander bli stående over natta da tyverier/innbrudd har forekommet tidligere.

Våre lokaler skal være røykfrie.

Priser for å leie lokalet til selskap er kr 3000

Priser for andre lokale lag og foreninger som ikke har tilknytning til klubbhuset kr 500

I helger kan det forekomme at det er stevner/fotballkamper og da brukes garderober ,på klubbhuset.

Spørsmål kan rettes til:

Gunnar Engebu

Tlf. 47353354

E-post: post@klubbhus.no

Klubbhuset A/L